MEGA PEJUANG HARTANAH 2017

MEMPERJUANGKAN PEMILIKAN HARTANAH DALAM KALANGAN ORANG MELAYU

Anda nak jadi kaya dengan pelaburan hartanah? Anda nak jadi seperti mereka yang telah mencipta kemewahan yang menakjubkan melalui pelaburan hartanah?

*** Tiket Cepat Habis Yer !
*** Saya nak ORDER SEKARANG!

22 APRIL 2017, Akan Tiba... Masa Tidak Menunggu Anda

Tunggu Dulu!

 

Ramai yang dah terjerat dan terkena PERANGKAP dalam pelaburan hartanah sebab buat keputusan yang salah masa memilih hartanah! Sudahnya, mereka hanya bela RAKSASA PENYEDUT DUIT yang tak membantu membina kekayaan yang diidamkan!

Anda Mempunyai Masalah Seperti Ini?

Tak Tahu Bagaimana Nak Mulakan Pelaburan Hartanah?

Ramai dah mula sedar tentang kehebatan pelaburan hartanah. Tapi ramai yang tak tahu bagaimana nak mulakannya. Ramai yang kecundang kerana banyak buat salah di peringkat langkah awal!

Takut Nak Beli Hartanah Kerana Krisis Ekonomi?

Ramai yang tanya boleh ke beli hartanah dalam keadaan ekonomi sekarang? Apa yang akan berlaku dalam krisis ekonomi yang akan datang? Bagaimana nak jaga diri daripada bahaya krisis ekonomi? Semua ada caranya!

Profil Kewangan Ada Blacklist Dan Bermasalah?

Ramai orang kita ada buat kesilapan kewangan. Kesilapan ini sebabkan profil kewangan kita tidak cantik. Bank tidak mahu bagi loan untuk beli rumah. Ada teknik mudah untuk bersihkan atau elakkan keadaan ini berlaku!

Tak Ada Modal, Tak Ada Duit Nak Bayar Deposit?

Ramai yang ingat perlu banyak duit nak melabur dalam hartanah. Sebenarnya banyak cara nak beli hartanah dengan modal yang kecil atau beli tanpa modal. Kalau ilmu hebat, strategi jadi hebat!

Tak Tahu Mana Hartanah Yang Bagus?

Ramai yang bertanya apa kriteria hartanah yang bagus? Yang layak untuk dibeli untuk pelaburan? Adakah lihat lokasi je? Apa lagi yang perlu diambilkira? Sebenarnya mencari aset terhebat ni ada tekniknya

Dah Tak Boleh Nak Shopping Rumah Kedua?

Pelabur hartanah ramai sangkut kat rumah kedua. Dah tak boleh beli lagi rumah yang seterusnya. Ramai tak sedar ada cara yang bolehkan kita terus membeli hartanah!

Jangan biarkan masalah-masalah ini menghalang anda daripada memiliki hartanah anda di tanahair sendiri! Semua masalah ini ada penyelesaiannya!

MEGA PEJUANG HARTANAH 2017

Di MPH2017, saya akan bantu anda menjawab persoalan dan bantu selesaikan masalah-masalah ini. Berikut adalah antara senjata ilmu yang saya akan kongsi untuk bantu anda menjadi Pejuang Hartanah yang hebat!

Anda Akan DIdedahkan Dengan

Masterplan Hartanah

Saya akan ajar anda bagaimana nak elakkan kesalahan #1 setiap pelaburan hartanah dengan strategi Masterplan Hartanah yang akan bantu anda susun strategi supaya menang di medan hartanah!

8 Senjata Ilmu

Macam mana nak masuk ke medan perang kalau tak berbekalkan senjata? Macam mana nak masuk medan hartanah kalau tak ada senjata ilmu! Saya permudahkan pemahaman anda tentang dunia hartanah yang kompleks dengan 8 senjata ilmu pejuang hartanah.

Sniper Hartanah

Modul yang paling hangat dalam program-program Pejuang Hartanah. Salah satu sebab ialah teknik Peta Hartanah dan radar hartanah yang tidak pernah diajar oleh mana-mana sifu dalam pasaran. Kalau ada yang mengajar pun takkan sama kerana saya yang cipta teknik ini yang saya boleh gunapakai di Eropah dan Australia!

Profile Kewangan

Ramai tak tahu bagaimana nak bersihkan profil kewangan yang dah tercalar akibat kesilapan kewangan. Ramai tak tahu pun bagaimana nak jaga profil kewangan supaya mudah dapat loan. Ilmu ini jadi fundamental kepada permainan hartanah yang sering diabaikan

7 Langkah Pilih Hartanah

Ramai yang tak sedar bahawa ada teknik dan ada proses untuk pilih hartanah. Ada 3 soalan penting yang perlu ditanya sebelum mula proses ini. Bukan sahaja nak tengok lokasi je. Ada faktor-faktor lain yang penting yang perlu diambilkira sebelum bertindak.

10 Booster Hartanah

Apa yang menjadikan satu-satu lokasi itu dianggap bagus? Pelajari 10 booster hartanah yang memberikan kesan kepada satu-satu lokasi. Kita gunakan lokasi sebagai salah satu faktor pemilihan sebelum meneliti fundamentals yang lain.

Siapa Ahyat Ishak?

Kepakaran saya membantu usahawan dan bakal usahawan meletuskan kuasa kewangan mereka dengan pelaburan hartanah yang bijak dengan menggunakan Strategi Pejuang Hartanah.

Saya seorang usahawan dan seorang pelabur hartanah sepenuh masa. Saya mulakan perniagaan pertama saya sejak tahun 1999 semasa dalam universiti dan beli hartanah saya yg pertama pada tahun 2003.

Kini, saya memiliki lebih 10 syarikat dan secara keseluruhan memiliki lebih 50 hartanah. Saya ada pengalaman beli hartanah under-con, subsale dan lelong. Saya sudah membeli hartanah jenis rumah, komersil dan retail. Saya membeli semua hartanah ini dengan menggunakan Teknik 5 Naga iaitu menggunakan nama individu dan syarikat.

Saya sering diundang memberi ceramah tentang hartanah di dalam dan luar negara. Saya sering juga diundang utk menyumbang artikel di suratkhabar, majalah dan media online. Juga biasa ke udara di radio dan TV utk berkongsi ilmu keusahawanan dan hartanah.

Saya tidak menjual hartanah. Saya bukan seorang ejen hartanah. Namun saya amat sanjung ejen hartanah kerana banyak bantu saya dalam perjalanan sebagai pelabur hartanah.

Saya adalah seorang pengembara hartanah. Saya sudah menganjurkan Kembara Hartanah saya di dalam dan luar negara. Kembara ini telah membawa ke lebih 10 negara di Eropah, Australia dan Asia.

Selepas 8 tahun melabur hartanah, saya mula mendidik masyarakat tentang ilmu hartanah pada tahun 2011, mulanya dalam bahasa Inggeris. Sejak tahun 2013, saya banyak memberi pengkhususan kepada penyampaian ilmu hartanah dalam bahasa Melayu supaya ilmu ini dapat sampai terus kepada orang kita yg sangat dahagakan dan sangat memerlukan ilmu ini.

Kini, saya mendidik usahawan dan bakal usahawan cara melabur hartanah dgn bijak dan selamat melalui program2 dan produk2 cetak n digital saya. Program2 saya ada dianjurkan setiap bulan, suku tahun, setengah tahun dan tahunan, seperti Mega Pejuang Hartanah, Gempur Hartanah, Kembara Hartanah, Group Coaching dan banyak lagi.

Impian saya untuk melihat orang kita dapat menjadi pemilik hartanah di tanahair sendiri. Itu sebabnya saya mengasaskan komuniti Pejuang Hartanah, yang memperjuangkan pemilikan hartanah dalam kalangan orang Melayu. Saya juga mengimpikan penubuhan Pejuang Hartanah Academy yang memberikan pendidikan hartanah dan keusahawanan secara mampu kepada golongan berpendapatan rendah dan OKU. Semoga kita dapat sama2 berjuang dan menjadikan impian ini satu realiti!

SELAMAT BERJUANG!

AHYAT ISHAK

Saya akan kongsikan pengalaman 14 tahun bersama anda ...

Penampilan Istimewa - Ieza Yusof

Kepakaran saya adalah Melatih & Mendidik Graduan, Masyarakat Berkerjaya & Usahawan dengan ilmu perancangan kewangan menyeluruh untuk menjadi JUTAWAN HARTANAH.

Sebelum anda mengimpikan untuk "POWER HARTANAH", anda wajib memikirkan tentang "POWER KEWANGAN". Saya akan kongsikan dengan anda Formula 2P yang saya hasilkan agar anda Power Kewangan dan Power Hartanah.

Saya akan tunjukkan kenapa anda perlu ada IMPIAN KEWANGAN dalam usaha anda menjadi pelabur hartanah. Impian ini boleh terlaksana jika anda tahu Formula Asas sebagai TAPAK KEWANGAN anda.

Saya juga akan kongsikan Formula C.M.P.I.D yang bakal membantu anda urus pusingan aliran kewangan bagi memastikan harta yang anda bina diwarisi oleh GENERASI keluarga anda.

Modul Ahyat Ishak

Modul #1:
Susun Strategi Serangan

Pelajari teknik memulakan langkah pertama dalam pelaburan hartanah dan menyusun strategi dalam Masterplan Hartanah anda.

Modul #2:
Kukuhkan Kubu Kewangan

Ramai tak tahu bagaimana nak bersihkan profil kewangan yang dah tercalar akibat kesilapan kewangan. Ramai tak tahu pun bagaimana nak jaga profil kewangan supaya mudah dapat loan. Ilmu ini jadi fundamental kepada permainan hartanah yang sering diabaikan

Modul #3:
Kenali Kolam

Bagaimana kita nak gempur satu-satu lokasi? Saya akan kongsikan apakah faktor-faktor yang perlu diambil kira.

Modul #4:
Sniper Hartanah

 

Teknik bagaimana memiliki hartanah yang menguntungkan. Kuasai teknik ini dan anda layak menjadi Sniper Hartanah!

Modul Ieza Yusof

Modul #1:
Profil Kewangan Superb!

Pelajari ilmu perancangan kewangan yang betul, yang bakal membantu anda bina PROFIL KEWANGAN yang SUPERB hingga bank merayu-rayu nak bagi anda loan.

Modul #2:
Jerat Kewangan

Ramai tak tahu bagaimana nak bersihkan profil kewangan yang dah tercalar akibat kesilapan kewangan. Ramai tak tahu pun bagaimana nak jaga profil kewangan supaya mudah dapat loan. Ilmu ini jadi fundamental kepada permainan hartanah yang sering diabaikan

Modul #3:
Penstrukturan Semula

Pelajari bagaimana nak strukturkan semula perancangan kewangan anda agar LIABILITI bartukar menjadi ASET.

Modul #4:
Pengurusan Kewangan & Percukaian

 

Pentingnya pengurusan kewangan syarikat & pembayaran cukai agar Bank jatuh cinta dengan Profil Kewangan anda. Lebih mudah nak melabur hartanah!

Siapa Perlu Hadir?

Kenapa Anda Perlu Hadir?

Teknik Yang Terbukti Berkesan

Semua teknik dan formula yang saya akan ajar adalah apa yang saya cipta dan gunakan sendiri. Dan telah terbukti kejayaannya!

Aktiviti-Aktiviti Yang Best Dan Power

Saya pastikan semua students saya akan bukan sahaja memahami ilmu yang saya ajar, tapi saya akan pastikan mereka boleh ingat dan boleh praktikkan.

Penyampaian Mudah Difahami Dan Ceria

Ramai yang takut dan bosan bila dengar ilmu hartanah. Semua student saya akan seronok dan sentiasa ceria dalam semua program-program saya.

Elak Risiko, Bahaya Dan Rugi

Dalam usaha kita nak mencapai kekayaan yang menakjubkan untuk diri kita dan keluarga, kita mesti elakkan bahaya dan rugi. Ilmulah yang dapat pastikan kita elak kerugian yang dahsyat!

"Ramai Pelabur Hartanah Yang Tergesa-Gesa Mengejar Kekayaan Dalam Pelaburan Hartanah Dan Tak Cukup Ilmu Akan Terjerat Dan Terkena Perangkap Hartanah!"

"Kesilapan dalam pelaburan hartanah bukan macam tersilap beli sepasang kasut. Satu kesilapan boleh cecah ratusan ribu malah jutaan ringgit. Dan akan mengambil seumur hidup untuk diselamatkan semula!"

Tunggu Dulu... BONUS KHAS Untuk Peserta Seminar Yang Mendaftar AWAL!

Majalah Hartanah yang bakal memberikan anda banyak input-input berguna seperti :

  • Tips berguna dalam Pelaburan Hartanah
  • Pandangan terhadap pasaran hartanah dari Otai Hartanah
  • Tips kewangan dan perbankan
  • Taktik dan strategi pelaburan hartanah

Lokasi Seminar MPH2017

Setia Alam Convention Center

Yuran Seminar MPH2017

Untuk pengetahuan anda, saya telah menghabiskan ratusan ribu ringgit untuk mendapatkan segala teknik-teknik yang akan saya kongsikan ni melalui ilmu rasmi dan ilmu daripada pengalaman. Belajar je dengan saya teknik yang betul dan anda boleh elakkan melakukan kerugian yang besar, yang saya sendiri telah lakukan, In shaa Allah!

Nilai kepada program 1 hari Mega Pejuang Hartanah dari 8 pagi hingga 6 petang ini adalah

RM 1,000.00

Ya, ini adalah kos yang sepatutnya anda laburkan untuk Seminar 1 hari iniā€¦
Tapi ada kata mahal, Oklah saya bagi diskaun 50%

RM 500.00

Hmmm.. Masih mahal lagi ni.. Tak ramai yang mampu nak belanja banyak ni untuk belajar..

Ok last, atas permintaan ramai, selama beberapa tahun ini.. Saya buat keputusan untuk tawarkan yuran pada harga yang tak masuk akal, yang belum pernah saya lakukan dalam sejarah program-program saya!

Sila lihat kat bawah ni, 2 pakej istimewa yang saya tawarkan KHAS untuk ANDA sertai Mega Pejuang Hartanah.

SEAT PESERTA VIP

Order Sebelum  22 April  2017. Anda HANYA bayar Serendah RM 200 Sahaja

  • Tempat duduk KHAS barisan depan - 150 Orang Sahaja
  • FREE T-Shirt Eksklusif Mega Pejuang Hartanah
  • FREE Lanyard Eksklusif Mega Pejuang Hartanah
  • FREE Woven Beg Mega Pejuang Hartanah
  • FREE Buku Nota Mega Pejuang Hartanah

  • Tempat duduk di belakang Seat VIP
  • FREE Buku Nota Mega Pejuang Hartanah

TIKET MPH2017 

Tawaran Jualan Tiket Seminar Mega Pejuang Hartanah 2017.

VIP SEAT RM 200
GENERAL SEAT RM 100

Dapatkan Yuran Hanya Serendah RM80* sahaja untuk masa TERHAD.
Dapatkan Segera sebelum terlambat!

3 Tiket Hanya Serendah RM 240 Sahaja *

Anjuran Bersama

DENGAN KERJASAMA : MASTERY ASIA | ILHAM TRAINING | REVEALS FUNNEL

Copyright 2017 (c) All Rights Reserved
Mega Pejuang Hartanah 2017 #mph2017

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